Salı, Aralık 17

Küçükpark'da Bir Hazine: Gaste Fast Food


Safinazı Gaste'ye sardılar. Evet evet yanlış duymadınız. Eski Safinazcılar bilir. Çok bol malzemeli lezzetli karışık sandviçleri temel reis kabasakal burgerleri.. İmaj değiştirmek mi desek yoksa başka bir neden mi var tam bilemiyorum ama artık Safinaz kapandı ve Safinazcı abi burayı yani Gaste Fast Food'u açtı.
İsim konusunda evet biraz yaratıcılıktan uzak olmuş diyebiliriz ama bu kesinlikle bize düşmez. Neyse gelelim bu enfes hazinelere. Hiç gidip bulunmadım mekanda ama eminim servisleri falan çok iyidir sadece ben ağır yağ kokularını falan kaldıramıyorum. Küçük mekanlarda oluyor çok öyle. Ben sipariş olarak yemeksepetinden istiyorum bu hazine lezzetleri ama ne lezzet. Tam Parçalı Menü 8 tl ye tıka basa doymak için çok çok uygun bir menü. Çok güzel büyük dilim pizza tavuk parçaları patates ve içecek sadece 8 tl. Pizzalarına zaten fazla diyecek birşey bulamıyorum çünkü anlatılmaz yaşanır. Gaste special'i önerebilirim. Yanına hiç bir şey aramadan 13,90'a 2 kişi rahat doyarsınız.Karışıkları ise tam öğrenci bütçesine göre. 5 tl ye full karışık yersiniz 1 gün boyunca acıkmassınız bidaha garanti. Hamburgerlerini hiç denemedim neden bilmiyorum eğer denerseniz yorum olarak yazabilirsiniz. Çıtır Tavuk burger 4 tlye gayet lezzetli. Kısacası öğrenci dostu cep dostu aşırı doyuran gaste bizim için bulunmaz cevher gibi =)

Menüleri:

Bu Sandviç

Bu da Pizza Menüsü


Puanlamaya Geçersek;

Lezzet :                    8.7 Pizzada 10
Doyuruculuk:              10 hatta 100.
Fiyat:                       9.8
Servis Hızı:                9.0
Kalite:                      8.7

Favori listemizin de değişmez adayı.

Adres vermicem küçük parkta işte ama illa da diyosanız alın size kocaman bi harita =)
Tıklarsanız büyür belki :D Bilemedim
Eğer Sipariş vermek isterseniz

Bu Yemeksepeti eti eti: Buraya Tıklaaa!
Bu da Numero oluyo: (0232) 339 0349

Afiyet Olsun Can Öğrenci Dostlarım =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aydınlat, Aydınlan.. Karanlıktan şikayet edeceğine bir mum da sen yak =)